Pand Raak Schagen

De Nieuwe Privacywetgeving AVG & Security Awareness training

Feb

13

€ 325,- excl. btw.
(Kom je met meer collega’s / leden uit hetzelfde bedrijf of organisatie? Dan krijgt iedereen 10% korting.)

Opgeven : https://www.bitnesswise.nl/trainingen/

Op 25 mei 2018 wordt de nieuwe privacy wetgeving - de AVG - van kracht. Ben jij al voorbereid?

Tijdens onze training behandelen we wat de AVG is en wat voor jou de mogelijke gevolgen zijn. We zullen de belangrijkste onderwerpen voor mkb en zzp'ers behandelen aan de hand van theorie, voorbeelden uit de praktijk en interactieve opdrachten. Ook is er ook voldoende ruimte om alle vragen die er over dit onderwerp zijn te beantwoorden.

Daarnaast bevat de training een gedeelte over veilig online zijn, want zonder de juiste security awareness is het onmogelijk de persoonsgegevens van je klanten goed te beschermen.

Kortom: een heel compleet programma wat er voor zorgt dat je na afloop helder hebt welke stappen je moet gaan nemen om aan de nieuwe AVG te voldoen en je bedrijf klaar te stomen voor de toekomst.


Programma

Deel 1: AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming)

- Wat is de AVG?
- Hoe kan ik de aan de AVG voldoen?


Deel 2: Security awareness

- Hackers en andere gevaren: phishing, social engineering, social media, wifi, etc.
- Met je eigen IT applicaties* aan de slag (vergeet je laptop niet): voldoe ik aan de AVG met het gebruik van al mijn applicaties? zijn ze veilig?; we helpen je graag beoordelen of de technologieën die je momenteel gebruikt aan de AVG voldoen: heb je een verwerkersovereenkomst, is de applicatie goed ingesteld, mag bvb dropbox gebruikt worden, zijn er alternatieven?

*Stuur ons een lijst met de applicaties die je gebruikt en wij zullen zorgen dat er tijdens de training wat extra advies voor je klaar staat. (Afhankelijk van de hoeveelheid applicaties die we doorkrijgen zullen we mogelijk een selectie moeten maken. Intern ontwikkelde applicaties kunnen uiteraard niet bekeken worden.)


Na het afronden van de training ontvang je een deelnamecertificaat.

Meer informatie

Voor wie:

MKB en zzp'ers

Groepsgrootte:

Maximaal 12 deelnemers, minimaal 6.

Datums:

Deel 1: dinsdag 13 feb van 19:00 tot 21:30 uur
Deel 2: donderdag 15 feb van 19:00 tot 21:30 uur


Als ondernemer denk jij in kansen.
Kansen om te groeien, kansen om je bedrijf te ontwikkelen.

En als ondernemer met personeel gaat het ook om de kansen om de juiste mensen te vinden, te behouden en te groeien.

Wil je die kansen nog meer benutten? Wij helpen je op weg! Tijdens een stevige avondsessie nemen we jou en een selecte groep collega-ondernemers mee om samen te leren.

We gaan dieper in op het formuleren van het juiste profiel van jouw organisatie en hoe implementeer je dit in je zoektocht naar passende medewerkers.

We leren je over de nieuwe generatie, de toekomst, generatie Y en Z. Hoe kijken zij naar de maatschappij en wat vinden zij belangrijk op de werkvloer?

We geven je handvatten hoe je vervolgens het beste uit je medewerkers kunt halen. Hoe creëer je dat? Veiligheid, openheid en effectieve communicatie binnen jouw organisatie.

We leren je om lef te tonen om dingen uit handen te kunnen geven, zodat je medewerkers meer verantwoordelijkheid kunnen nemen en jij de ruimte krijgt om jezelf én je bedrijf te ontwikkelen.  
Het is heel simpel;

Op woensdag 8 november as nodigen we je uit om tussen 17.00 – 22.00 uur deel te nemen aan 
het mini Congres Baas in eigen bedrijf
Dit congres is een initiatief van Drs. Lies Wouters, trainer, executive coach, organisatie psycholoog en schrijver, Nienke Dikmans, HR manager, team- en procesbegeleider en Lonneke Deutekom, ondernemer en ervaringsdeskundige.

De deelname aan dit unieke congres kost
€ 295,00 excl. BTW
Wacht niet. Het is toch nooit het goede moment.
Totdat je het doet.

Meld je aan; nienke@bakenmetlef.nl (vol=vol)

De avond bestaat uit een plenair deel en een drietal masterclasses.
We nemen je tijdens deze avond aan de hand om samen na elke sessie de inhoud met elkaar te bespreken, ervaringen te delen en geven we je de tools om deze kennis praktisch te kunnen toepassen binnen jouw organisatie. Natuurlijk zorgen wij voor de innerlijke mens met Rake hapjes en drankjes.

Pak die kans en maak je klaar voor de toekomst!  

Tijdens onze training behandelen we wat de AVG is en wat voor jou de mogelijke gevolgen zijn. We zullen de belangrijkste onderwerpen voor mkb en zzp'ers behandelen aan de hand van theorie, voorbeelden uit de praktijk en interactieve opdrachten. Ook is er ook voldoende ruimte om alle vragen die er over dit onderwerp zijn te beantwoorden.

Daarnaast bevat de training een gedeelte over veilig online zijn, want zonder de juiste security awareness is het onmogelijk de persoonsgegevens van je klanten goed te beschermen.

Kortom: een heel compleet programma wat er voor zorgt dat je na afloop helder hebt welke stappen je moet gaan nemen om aan de nieuwe AVG te voldoen en je bedrijf klaar te stomen voor de toekomst.


Programma

Deel 1: AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming)

- Wat is de AVG?
- Hoe kan ik de aan de AVG voldoen?


Deel 2: Security awareness

- Hackers en andere gevaren: phishing, social engineering, social media, wifi, etc.
- Met je eigen IT applicaties* aan de slag (vergeet je laptop niet): voldoe ik aan de AVG met het gebruik van al mijn applicaties? zijn ze veilig?; we helpen je graag beoordelen of de technologieën die je momenteel gebruikt aan de AVG voldoen: heb je een verwerkersovereenkomst, is de applicatie goed ingesteld, mag bvb dropbox gebruikt worden, zijn er alternatieven?

*Stuur ons een lijst met de applicaties die je gebruikt en wij zullen zorgen dat er tijdens de training wat extra advies voor je klaar staat. (Afhankelijk van de hoeveelheid applicaties die we doorkrijgen zullen we mogelijk een selectie moeten maken. Intern ontwikkelde applicaties kunnen uiteraard niet bekeken worden.)


Na het afronden van de training ontvang je een deelnamecertificaat.

Meer informatie

Voor wie:

MKB en zzp'ers

Groepsgrootte:

Maximaal 12 deelnemers, minimaal 6.

Datums:

Deel 1: dinsdag 13 feb van 19:00 tot 21:30 uur
Deel 2: donderdag 15 feb van 19:00 tot 21:30 uur

overige agenda items

Contact

ADRES
Pand Raak
Laan 21
1741 EA Schagen
MAIL OF BEL!

Ja, IK WIL GRAAG MEER weten!

Bedankt, je aanvraag is ontvangen, wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!

Oops! Something went wrong while submitting the form